مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، با اشاره به تعدد مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی در روزهای حاضر، بر ضرورت مشارکت بیشتر دیگر دستگاه‌ها برای فضاسازی تبلیغی شهر تأکید کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، با اشاره به تعدد مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی در روزهای حاضر، بر ضرورت مشارکت بیشتر دیگر دستگاه‌ها برای فضاسازی تبلیغی شهر تأکید کرد.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره فرارسیدن چند مناسبت ازجمله ۱۵ روز شاد آسمانی، هفته قوه قضاییه، هفته حقوق بشر آمریکایی، اعیاد بزرگی مانند قربان و غدیر اظهار داشت: تبلیغات شهری قم روزهای شلوغی را می‌گذراند و در این عرصه، شهرداری مانند گذشته تنها مانده است. 

وی با تأکید بر اینکه دیگر دستگاه‌ها نیز باید به نقش فرهنگی و تبلیغی خود در ایام خاص بپردازند افزود: اینکه تمام بار تبلیغات و فضاسازی در مناسبت‌ها به دوش شهرداری گذاشته‌شده، امری نامتناسب با حجم دستگاه‌های متولی است. 

وی با اشاره به اقدامات شهرداری قم در حوزه فضاسازی شهری برای این مناسبت‌ها ادامه داد: طراحی و چاپ و نصب بیش از ۵۰۰ مترمربع بنر با موضوع هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بر روی سازه‌های عرشه پل، پرتابل و استرابورد ازجمله این اقدامات است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم فرارسیدن مناسبت‌های مذهبی متعدد در ایام مبارک و معنوی ذی‌الحجه را موردتوجه قرار داد و گفت: طراحی و چاپ و نصب بیش از ۲۵۰ مترمربع بنر با موضوع هروز عرفه و شهادت حضرت مسلم بن (ع) بر روی سازه‌های پرتابل ازجمله اتفاقات روزهای اخیر تبلیغات شهری در قم بود. 

وی خاطرنشان کرد: طراحی و چاپ و نصب بیش از ۱۴۰۰مترمربع بنر با موضوع ۱۵ روز شاد آسمانی (عید قربان تا مباهله)  با شعار ” ایمان به غدیر ، امید به ظهور” و تبلیغ و اطلاع‌رسانی ” کاروان شادی عید سعید غدیر که از ابتدای بلوار پیامبر اعظم ص به سمت مسجد مقدس جمکران در عصر روز عید غدیر برگزار خواهد شد،بر روی سازه‌های عرشه پل ،پرتابل و استرابورد و آویز از دیگر اقداماتی بود که شهرداری قم در این روزها در دستور کار خود قرار داده است. 

انتهای پیام/۱۰۴