روابط عمومی پویا کلید موفقیت دستگاه‌های اجرایی است

سید علی آقازاده روز شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی افزود: ارتباط موثر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس و معرفی دستاوردهای دستگاه‌ها به جامعه هدف دارد.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت‌ها و فشارهای اعتباری و امکانات محدود، روابط عمومی‌ها می‌توانند با معرفی اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌ها کارنامه موفقی از نهادها در جامعه ارایه دهند.

استاندار مرکزی یادآور شد: روابط عمومی‌ها با انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌ها جامعه را در جریان این اقدامات قرار داده و این اقدام امید و نشاط را گسترش می‌دهند.

آقازاده گفت: روابط عمومی‌ها آینه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جامعه بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نگاه ویژه‌ای به این نهادها داشته باشند.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها پل ارتباط مسوولان با مردم بوده و موفقیت این نهادها موفقیت و پیشرفت دستگاه‌های اجرایی را به همراه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست افزایش ارتباط منابع انسانی در درون دستگاه‌ها را از جمله وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: افزایش و گسترش این ارتباطات موفقیت و پیشرفت دستگاه‌ها را به همراه دارد.

بهروز اکرمی افزود: ارتباط با جامعه هدف از جمله دغدغه‌های روابط عمومی دستگاه‌ها بوده و مدیران روابط عمومی باید افزایش این ارتباطات را برای معرفی اقدامات و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی به جامعه در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: همراه کردن افکار عمومی با دستگاه‌ها توسط روابط عمومی‌ها تضمین کننده موفقیت فعالیت دستگاه‌ها در جامعه است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: روابط عمومی زمانی می توانند در جامعه موفق عمل کنند که فعالیت‌های آن‌ها بر اساس تحقیق و پژوهش انجام شود.

فائزه عقیلی افزود: استفاده از روش‌های نوین کلید تبدیل روابط عمومی سنتی به الکترونیک و توسعه یافته‌ است.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها اکنون با این مولفه‌ها فاصله داشته و با ایجاد این زیر ساخت‌ها و نیروی انسانی می‌توان روابط عمومی کارآمد در دستگاه‌ها ایجاد کرد.

استان مرکزی با دار بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=91116

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: