سرهنگ حمید عرب لاریمی در گفت‌وگو با پردیسان آنلاین برگزاری جلسات مشترک بین دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی را برای سپری کردن زمستانی ایمن لازم خواند و اظهار داشت: هرسال قبل از آغاز فصل زمستان برای آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی جلسات متعددی برگزار می‌شود.وی همکاری پلیس راهور و شهرداری قم را در سطحی […]

سرهنگ حمید عرب لاریمی در گفت‌وگو با پردیسان آنلاین برگزاری جلسات مشترک بین دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی را برای سپری کردن زمستانی ایمن لازم خواند و اظهار داشت: هرسال قبل از آغاز فصل زمستان برای آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی جلسات متعددی برگزار می‌شود.
وی همکاری پلیس راهور و شهرداری قم را در سطحی مطلوب دانست و افزود: دو دستگاه پلیس راهور و شهرداری قم همکاری دوجانبه‌ای برای ایمنی معابر داشته و در مسیر رفع نقاط ضعف در سال‌های گذشته تدابیر لازم اندیشیده شده است.
رئیس پلیس راهور شهرستان استان قم با تأکید بر حضور نیروهای راهور در تقاطع‌ها و میادین تصریح کرد: پلیس راهور در کنار شهروندان در تقاطع‌ها و میادین و همچنین نقاط حادثه‌خیز حضورداشته و امیدواریم با همکاری همه ارگان‌ها بتوانیم زمستانی ایمن را برای شهروندان رقم بزنیم.
وی خطرات آب‌گرفتگی معابر را یکی از دغدغه‌های پلیس راهور دانست و بیان کرد: مهم‌ترین دغدغه پلیس راهور آب‌گرفتگی معابر بوده که می‌تواند در بافت قدیمی با پس زدن بار ترافیک امکان تصادف را در سرعت‌های غیر مطمئن افزایش دهد.
عرب اقدامات شهرداری را در جمع‌آوری آب‌های سطحی قابل‌توجه خواند و خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال اقدامات خوبی در جمع‌آوری آب‌های سطحی انجام‌شده و نقاط حادثه‌خیز رفع خطر شده‌اند.
وی با توصیه به رانندگان در رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئن تصریح کرد: در روزهای بارندگی رانندگان و شهروندان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از گذشته رعایت کنند.
رئیس پلیس راهور شهرستان استان قم با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس راهور در ایام زمستان تأکید کرد: در صورت ایجاد شرایط بحرانی و بارندگی شدید نیروهای ستادی نیز در تقاطع‌ها و میادین حضورداشته و ایمنی معابر را تأمین می‌کنند.