رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات در روز طبیعت

به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به خدمات‌دهی شهرداری قم به شهروندان در روز طبیعت اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از بوستان‌ها در روز طبیعت، با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود نیازمندی‌های همشهریان ازجمله سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و غرفه‌های تأمین مایحتاج در سطح بوستان‌ها پیش‌بینی‌شده بود که با بازدیدهای صورت گرفته، با تلاش نیروهای خدماتی در این زمینه‌ها مشکل جدی مشاهده نشد.

وی ادامه داد: با توجه به‌ضرورت تأمین ایمنی در سطح بوستان‌ها، با هماهنگی عوامل سازمان آتش‌نشانی اکیپ‌های خودرویی و موتوری در سطح بوستان‌ها از ساعات ابتدایی صبح تا پایان حضور شهروندان در بوستان‌ها حضور داشتند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در راستای حفظ نظافت و بهداشت پارک‌ها و بوستان‌ها، عوامل خدمات و پسماند به‌منظور ارتقای فرهنگ شهروندی کیسه‌های زباله را در ورودی‌های شهر بین شهروندان توزیع کردند تا با مشارکت همه محیط‌زیست و نظافت فضای سبز شهر حفظ‌شده و آسیبی به آن وارد نشود.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: علیرغم ازدحام جمعیت در بوستان‌ها، با تلاش همه همکاران خدمات خوبی به شهروندان در روز طبیعت ارائه شد که امیدواریم رضایت آن‌ها را فراهم کرده باشد.

انتهای پیام/***ع

به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به خدمات‌دهی شهرداری قم به شهروندان در روز طبیعت اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از بوستان‌ها در روز طبیعت، با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود نیازمندی‌های همشهریان ازجمله سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و غرفه‌های تأمین مایحتاج در سطح بوستان‌ها پیش‌بینی‌شده بود که … Continue reading رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات در روز طبیعت

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=215510

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: