رسیدگی به خدمات رفاهی و بهداشتی در پایانه‌های مسافربری قم

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با اشاره به وظایف این سازمان در حفظ و نگهداری زیرساخت‌های پایانه‌ها گفت: ارائه خدمات رفاهی از جمله نمازخانه‌ها، سالن‌های انتظار مسافر، سرویس‌های بهداشتی در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با اشاره به وظایف این سازمان در حفظ و نگهداری زیرساخت‌های پایانه‌ها گفت: ارائه خدمات رفاهی از جمله نمازخانه‌ها، سالن‌های انتظار مسافر، سرویس‌های بهداشتی در اولویت قرار دارد.

به گزارش واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، زین العابدین قراچورلوی اظهار کرد: فلسفه تشکیل سازمان پایانه‌های مسافربری در سراسر کشور ساماندهی خدمات سفر و ایجاد امکانات مناسب است که براساس اساسنامه این مسئله به عهده سازمان گذاشته شده است.

وی با اشاره به شائبه‌های موجود درباره مسئولیت شهرداری در بسیاری از مراجعات مردمی و تماس‌ها در موضوعاتی همچون افزایش قیمت بلیط، نحوه فروش بلیط و ساعات حرکت اتوبوس‌ها افزود: سازمان پایانه‌ها نقشی در تعیین قیمت بلیط و … ندارد و این مسأله در حوزه اختیارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم ادامه داد: تمام تلاش پرسنل سازمان در بخش‌های زیرساختی پایانه‌ها از جمله بهداشت محیط خدمات رفاهی همچون نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سالن‌های انتظار مسافر، حفظ و نگهداری و توسعه پایانه‌ها است و امید است تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (س) ارائه کنیم.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=324032

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: