نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی از مسیر انتخابات می‌گذرد و اصل حضور پای صندوق‌های رای یکی از ضرورت‌های اجتماعی و سیاسی برای مصالح ایران اسلامی و از اولویت‌ها است.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در اصفهان اظهار کرد: تقدیر الهی چنین رقم خورد و شهادت شهدای خدمت را پشت سر گذاشتیم، امروز لازم است این سرمایه اجتماعی که بر اثر خدمات و تلاش‌های مجدانه رئیس‌جمهور شهید ما اتفاق افتاده است را پاس بداریم و در میدان رأی حضور پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به حرکتی که در دولت انقلابی و جهادی آقای رئیسی در بسیاری از عرصه‌ها از جمله مسائل مبنایی و اقتصادی دنبال شد، برنامه‌های خوبی در پیش بود که مقدر نبود و ایشان از بین ما رفت، اما به‌طور قطع راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی از مسیر انتخابات می‌گذرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی حضور نداشتن در انتخابات را مساوی با هرج‌ومرج و به هم ریختگی دانست و خاطرنشان کرد: حضور پای صندوق‌های رأی یکی از ضرورت‌های اجتماعی و سیاسی با هدف تأمین مصالح ایران اسلامی است.

نقدعلی اضافه کرد: انتخاب نامزدهایی که با مبانی عدالت و داشتن روحیه مبارزه با فساد بتوانند با تبعیض میان کارگران، معلم‌ها، اقشار ضعیف و کسانی که از نظر توان مالی در محرومیت به سر می‌برند، مبارزه کنند از ملاک‌هایی است که در انتخاب یک کاندیدای اصلح جزو موارد ضروری و پایه‌ای است.

وی با اشاره به ملاک‌های انتخاب اصلح عنوان کرد: نامزدهایی که در سابقه‌کاری خود عملکرد جهادی دارند و سابقه سوءمدیریتی، سوءنیت و سوءتدبیر در امور کشور ندارند و از شائبه‌های فساد تهی هستند از جمله مواردی است که باید برای انتخاب فرد اصلح مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج‌، تبلیغ و تشویق به حضور تکلیفی است که این روزها همه ما باید به آن بپردازیم و فعالیت خودمان را بر آن متمرکز کنیم‌، این یک واجب بزرگ سیاسی است که باید در انجام این فریضه بیشترین تلاش را داشته باشیم و به طور قطع مردم ایران بر این ضرورت‌ها واقف هستند و روز هشتم تیر نیز شاهد حضور حماسی آن‌ها خواهیم بود.