به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره ۶۴۱۴۰ – ۰۲۱ علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن کلید شماره (۱) شکایات خود را ثبت […]
به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره ۶۴۱۴۰ – ۰۲۱ علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن کلید شماره (۱) شکایات خود را ثبت کنند.
شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.
Sunday, 24 November , 2024