مدیر رادیو معارف با اعلام آمادگی این رسانه برای همکاری با همه نهادها به خصوص شهرداری قم برای مرتفع کردن مباحث و مسائل این شهر گفت: حل مشکلات قم برای نظام جمهوری اسلامی مهم است.

مدیر رادیو معارف با اعلام آمادگی این رسانه برای همکاری با همه نهادها به خصوص شهرداری قم برای مرتفع کردن مباحث و مسائل این شهر گفت: حل مشکلات قم برای نظام جمهوری اسلامی مهم است.

به گزارش پردیسان آنلاین، مسعود کاویانی در بازدید شهردار قم از شبکه رادیویی معارف اظهار کرد: حضور شهردار در این رسانه و شهر قم مغتنم است. ایشان فردی متدین، انقلابی، دانشگاهی، متخصص، با تجربه و با سابقه بیش از بیست سال فعالیت در این عرصه با ویژگی‌های شخصی و شخصیتی ویژه هستند که یک ظرفیت عالی برای شهر مقدس قم محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی که از رادیو محرم طی دو سال اخیر توسط مسئولان شهری و بخش‌های مختلف شهرداری صورت گرفت بسیار تأثیرگذار بود، افزود: شهردار عزیز یکی از مخاطبان عزیز و همیشگی رادیو معارف هستند.

مدیر شبکه رادیویی معارف عنوان کرد: رادیو معارف ۲۷ سال است که در شهر مقدس قم راه اندازی شده است. تنها رادیو سراسری کشور است که خارج از پایتخت و ساختمان جام جم برقرار است اما همه ساختار و سیاست گذاری و مباحث اداری بر اساس معاونت صدا است اما با توجه به مأموریتی که این رادیو دارد مقر این رسانه در شهر مقدس قم قرار دارد.

کاویانی تصریح کرد: نیروهای این شبکه حدوداً ۲۰۰ نفر نیروی برنامه ساز و ستادی با تحصیلات دانشگاهی و حوزوی هستند.

وی گفت: در حوزه برنامه سازی با توجه به نگاه نظام به حوزه‌های دین و مسائل اجتماعی و معارف، این رسانه در همه زمینه‌های عهده دار برنامه سازی با نگاه دینی و معارفی و با بهره گیری از منابع دینی و کلام الهی و اهل بیت است.

مدیر رادیو معارف با اشاره به اینکه این رسانه حدوداً ۱۴ ساعت تولید برنامه و ۲۴ ساعت پخش برنامه دارد، ادامه داد: در حال حاضر این رادیو در همه قالب‌های رادیویی شامل طنز، گفتگو، مستند، مسابقه و برنامه‌های مجله‌ای و همه قالب‌ها برنامه سازی دارد و این به لطف اهل بیت (ع) و همت دوستان در این مجموعه است.

کاویانی اذعان داشت: رادیو معارف در شهر قم مستقر و در حوزه استحفاظی شهرداری با مدیریت دکتر سقائیان نژاد است، از این جهت بسیار می‌تواند در تبیین مسائل شهر مؤثر باشد.

وی ادامه داد: این رسانه در شهر قم خیلی تأثیرگذار است و جا دارد توجه ویژه به آن شود چراکه قم یک شهر یا استان مانند سایرین نیست بلکه یک شهر بین‌المللی با جایگاهی ویژه است.

کاویانی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف امکان دارد که این رسانه در خدمت مسائل مختلف شهر قم باشد، گفت: این مسائل شامل موضوعات مربوط به سبک زندگی، مسائل فرهنگی و اجتماعی، مباحث شهرنشینی، محیط زیست، قانون گرایی و قانون مداری، بیان خدمات و معرفی اقدامات به خصوص در مناسبت‌های خاص می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.