مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: همه دانش‌آموزان همیاران شهرداری قم بوده و باید خادمان خود را برای ساختن شهری بهتر یاری کنند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: همه دانش‌آموزان همیاران شهرداری قم بوده و باید خادمان خود را برای ساختن شهری بهتر یاری کنند.

به گزارش پردیسان آنلاین، مهرداد روحانی وزیری در زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه نمونه دولتی حضرت معصومه(س) اظهار کرد: شهرداری نهادی است که دارای ۳۷۲ خدمت بوده و از بدو تولد تا مرگ با زندگی روزمره شهروندان در ارتباط مستقیم است.

وی افزود: مسائلی مانند فضای سبز شهری، مسائل ترافیکی، نظافت شهری، امور عمرانی و زیرساختی از موضوعاتی است که شهرداری‌ها را به خود مشغول کرده و برای بهتر انجام شدن این امور نیاز به مشارکت شهروندان به صورت جدی دیده میشود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: همه شما دانش آموزان به نوعی همیاران شهرداری هستید و یکی از وظایف شما کنار تعلیم و پرورش مشارکت و همیاری در ساختن شهری آباد،ایمن و با نشاط هست و اینکه اگر نکته ،مشکلی در مسائل شهری بود به عنوان پیشنهاد به ما گزارش بدهید.

روحانی اضافه کرد: شهرداری خود را همواره در کنار مردم حس کرده و هدف این ارگان آرامش و آسایش شهروندان در مقاطع مختلف سنی است.

وی با اشاره به خدمات منطقه سه شهرداری قم به مناسبت بازگشایی مدارس گفت: شست و شو و نظافت مدارس، بهبود وضعیت معابر اطراف مدارس، نصب علائم ترافیکی، بهبود وضعیت فضای سبز شهری و … از جمله اقداماتی است که صورت گرفته و تداوم خواهد داشت.

مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: احداث کمربندی حریم راه آهن، ایجاد شهربازی سرزمین شادی، پیگیری نهضت سبز ایستگاه اتوبوس و همچنین نهضت آسفالت معابر از جمله اقداماتی است که شهرداری منطقه سه برای رفاه حال شهروندان انجام می‌دهد.