احمد هاشمی زاده جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان نوین با اشاره به اینکه اقبال حمید از خیرین و سرمایه گذاران بومی استان با هدف امور خیریه و رسیدگی به محرومیت‌های موجود در منطقه حاضر شده است، گفت: این خیر در اولین اقدام نسبت به ساخت بارگاه و مقبره ۲ شهید گمنام این بخش اقدام […]

احمد هاشمی زاده جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان نوین با اشاره به اینکه اقبال حمید از خیرین و سرمایه گذاران بومی استان با هدف امور خیریه و رسیدگی به محرومیت‌های موجود در منطقه حاضر شده است، گفت: این خیر در اولین اقدام نسبت به ساخت بارگاه و مقبره ۲ شهید گمنام این بخش اقدام می‌کنندکه با هماهنگی فرمانده بسیج بستان انجام خواهد شد.

وی ادامه‌داد: پیش‌بینی می‌شود بعد از پیگیری سپاه و بخشداری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از هفته آینده کار احداث این مقبره شهدا آغاز شود.

 هاشمی‌زاده خاطرنشان‌کرد: این ۲ شهید گمنام در سال‌های ۶۲ و ۶۵ در عملیات‌های والفجر یک و کربلای چهار به شهادت رسیدند.

بخشدار بستان با تاکید بر اینکه همه ما مدیون این شهدا هستیم، گفت: سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است و شهادت والاترین توفیقی است که نصیب انسان می‌شود.

وی تصریح‌کرد: شهیدان با ایستادگی خود، نظام را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند و در این بین نیز خانواده‌های شهدا بدانند که همه مسئولان نظام و مردم خود را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا می‌دانند.

 اقبال حمید خیر خوزستانی همچنین بر تداوم راه و مسیر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تاکیدکرد و گفت: آنچه موجب تقویت خدمتگزاری صادقانه و مسئولانه به مردم می‌شود تاسی به سیره شهداست.

بر اساس این گزارش، از این خیر خوزستانی خواسته شد با توجه به مشکلات موجود در دانشگاه پیام نور بستان در توسعه و بروز رسانی این فضای آموزشی سرمایه گذاری کند و همزمان در زمینه رفع بخشی از مشکلات روستاهای منطقه نیز مشارکت داشته باشد.