شهردار مشهدمقدس از خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور کار مدیریت شهری خبر داد و گفت: این تعداد وسایل‌نقلیه حمل‌ونقل عمومی به تدریج وارد چرخه خدمت‌رسانی در شهر مشهد خواهد شد.

محمدرضا قلندرشریف در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: از نخستین روزهای فعالیت این دوره مدیریت شهری، اقدامات لازم برای خرید اتوبوس‌های نو انجام شد و در همان سال ۱۴۰۰ توانستیم ۸۳ دستگاه اتوبوس نو را به چرخه فعالیت ناوگان اتوبوس‌رانی اضافه کنیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ با تلاش مجموعه مدیریت شهری مشهد و شورای اسلامی شهر مشهد، ۲۹ دستگاه اتوبوس نو و ۳۰ دستگاه میدل‌باس به سامانه اتوبوس‌رانی مشهد افزوده شد.

شهردار مشهدمقدس تصریح کرد: روند نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۲ با خرید و بهره‌برداری از ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ وَن ادامه داشت.

قلندرشریف گفت: تا پایان سال نیز ۴۷۹ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به‌تدریج وارد چرخه خدمت‌رسانی در شهر مشهد خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری، ۴۳ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس وارد چرخه فعالیت و بهره‌برداری شده است و به‌صورت ماهانه سعی داریم اتوبوس‌های جدید را به چرخه فعالیت اضافه کنیم.

شهردار مشهدمقدس گفت: تاکنون به همت دوره ششم مدیریت شهری، ۱۸۷ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و میدل‌باس با اعتباری بالغ‌بر ۶۱۰ میلیارد تومان به سامانه اتوبوس‌رانی مشهد افزوده شده است.

خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور کار مدیریت شهری/ ناوگان حمل‌ونقل مشهد جان می‌گیرد

خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور کار مدیریت شهری/ ناوگان حمل‌ونقل مشهد جان می‌گیرد