رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اصفهان گفت: به نظر می رسد قالیباف رئیس‌جمهور موفقی باشد و مسیر کشور را در مسیر خدمت بدون منت و هیاهو با اتکا به ظرفیت داخلی جلو ببرد.

به گزارش پردیسان آنلاین، محمدعلی مهره‌کش پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هر شش کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند، برای ما محترم هستند و باید به آن‌ها احترام گذاشته شود.

وی افزود: آنچه درباره قالیباف می‌گوئیم، نفی دیگران نیست، بلکه به این دلیل است که کارنامه قالیباف در طول این ۴۵ سال به‌ویژه پس از دوران دفاع مقدس با فراز و فرودهای زیادی همراه بوده و کارآمدی ایشان در مواجهه با بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه و توانمندی برای اجماع اقوام ایرانی ثابت شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان تصریح کرد: به نظر می‌رسد قالیباف رئیس‌جمهور موفقی باشد و مسیر کشور را در مسیر خدمت بدون منت و هیاهو با اتکا به ظرفیت داخلی جلو ببرد.

وی ادامه داد: در مجموعه مدیریتی دوران آقای قالیباف می‌توان توانمندی بکارگیری جوانان را مشاهده کرد؛ در دوران دفاع مقدس غالب افراد تحت پوشش ایشان جوانان بوده‌اند، در لشکر ۵ نصر که جز لشکرهای خط شکن دفاع مقدس بود، می‌توان بهره‌گیری از نیروی جوانان را دید؛ همچنین اکثر مسئولین و معاونین ایشان نیروهای جوان بوده‌اند، اما همین که بتوان جمعی را مدیریت کرد هنر است.

وی خاطر نشان کرد: ایشان در شهرداری هم این را نشان داد و مشاوران ایشان جوانان بودند که در شهرداری در ایجاد پارک‌ها فرهنگسراها و محیط‌های بانشاط نشان دهنده این است که به جوانان اعتماد جدی دارند.

مهره کش تاکید کرد: در آینده بیشترین هم و غم ایشان برای جوانان ازدواج، تأمین مسکن و ایجاد اشتغال آنها است.

خبر در حال تکمیل است…