به گزارش پردیسان آنلاین، منصور درویشی با اشاره به اقدامات انجامشده برای تأمین تجهیزات پروژه مترو اظهار داشت: با توجه به لزوم حمایت از تولیدات داخل و دغدغههای رهبر انقلاب مبنی بر بومیسازی تجهیزات، سازمان قطار شهری قم در حمایت از کارگران ایرانی و ترویج فرهنگ اقدام به تأمین این تجهیزات از داخل کشور کرده […]
به گزارش پردیسان آنلاین، منصور درویشی با اشاره به اقدامات انجامشده برای تأمین تجهیزات پروژه مترو اظهار داشت: با توجه به لزوم حمایت از تولیدات داخل و دغدغههای رهبر انقلاب مبنی بر بومیسازی تجهیزات، سازمان قطار شهری قم در حمایت از کارگران ایرانی و ترویج فرهنگ اقدام به تأمین این تجهیزات از داخل کشور کرده است.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با بیان اینکه تحریمهای ظالمانه سبب توجه به توان داخل شده است، ابراز کرد: سوزن کراس آور یکی از تجهیزات اصلی قطارهای شهری در دنیا و کشور است که بیشتر توسط کشورهای فرانسه، اسپانیا، هند و چین تولید و عرضه میشود که در سال جهش تولید با تکیه به توان داخل این محصول استراتژیک در داخل تولیدشده است.
درویشی با تأکید بر اینکه سوزن کراس آور یکی از اجرای اصلی روسازی قطار شهری و سبب ارزبری بوده است، تصریح کرد: برای تأمین این محصول با چندین شرکت ایرانی با جلسات متعدد ازجمله شرکت گسترش صنایع ریلی ایران برگزار شد و قراردادی برای تأمین این محصول انعقاد شد.
وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان مهندسین داخلی یکی از سدهای مهم تجهیزات مترو در کشور شکسته شد و خوشبختانه تولید کراس آور در داخل انجام و تحویل مترو قم نیز شد.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به اهمیت توجه به توان نیروهای داخلی در تولید محصولات یادآور شد: همت جوانان ایرانی ستودنی است و در تلاشیم تا مابقی تجهیزات مترو قم را نیز بومیسازی کرده و از توان داخل در تأمین آن استفاده کنیم.
Monday, 25 November , 2024