آئین تجلیل از خانواده شهدای شهرداری قم همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.

آئین تجلیل از خانواده شهدای شهرداری قم همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

به گزاش پردیسان آنلاین، چهارمین یادواره شهدای شهرداری قم و هشتمین دوره طرح کوچه‌های آسمانی همزمان با آئین اختتامیه نمایشگاه یادیاران در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ضمن عرض خیر مقدم، اظهار کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار قم امروز بیش از دو هزار و ۵۰۰ کوچه قم مزین به نام شهدا است.

در ادامه این آئین سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با بیان اینکه امروز حزب الله نیز در مسیر دفاع مقدس قرار دارد، مطرح کرد: با شهادت سیدحسن نصرالله مسیر حزب الله متوقف نشده و این مسیر با قدرت‌تر پیموده خواهد شد.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم نیز در پایان با اشاره به اینکه یکی از عوامل پیروزی ما استقامت و مقاومت بوده است، عنوان کرد: ما برای پیروزی نیازی به پیروی از غرب و مشرکین نداریم.

گفتنی است؛ در این مراسم از خانواده شهدای شهرداری قم شهید  مولوی، آل اسحاق، صادقی، ذوالفقاری، معماریان و بابا احمدی تجلیل شد و پدر شهید سامانلو نیز دقایقی به ایراد سخن پرداخت.