عالم اهل سنت خراسان شمالی گفت: باید حماسه سیاسی را که مقام معظم رهبری فرمودند با بصیرت و هوشیاری در سیاست و با حضور تاریخی در انتخابات جامه‌عمل بپوشانیم.

بابا آخوند مخدومی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در خراسان شمالی، اظهار کرد: ملت شهیدپرور ایران باید با حضور گسترده در انتخابات به دشمنان قسم خورده خود ثابت کنند که خسته نشده‌اند و همواره گوش به فرمان ولی‌امر هستند.

وی افزود: باید حماسه سیاسی را که مقام معظم رهبری فرمودند با بصیرت و هوشیاری در سیاست و با حضور تاریخی در انتخابات، جامه‌عمل بپوشانیم.

مدرس مدرسه علمیه پولادین اهل سنت راز و جرگلان خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش‌رو به‌طور حتم بازتاب‌های گسترده‌ای در سطح جهان خواهد داشت و حضور حماسی مردم به دشمنان اسلام ثابت خواهد کرد که تبلیغات آن‌ها برای کاهش میل مردم نسبت به حضور در پای صندوق‌های رأی هیچ‌گونه تأثیری بر اراده پولادین این ملت آگاه و ولایت‌مدار نگذاشته است.

آخوند مخدومی عنوان کرد: مردم در صحنه این کشور همواره با حضور گسترده از دستاوردهای این انقلاب محافظت کرده‌اند و این بار نیز برای ارتقا و رشد بیش از پیش جایگاه کشورشان در برابر سایر کشورها به رهنمودهای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و برای سرافرازی میهن اسلامی حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران باید بدانند که ملت، انقلاب اسلامی را با صرف بهای سنگینی به دست آورده‌اند و تحت هیچ شرایطی از آرمان‌ها والای حضرت امام راحل و اعتقادات خود دست برنمی‌دارند.

مدرس مدرسه علمیه پولادین اهل سنت راز و جرگلان گفت: در این دوره از انتخابات، مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی باید کسی را انتخاب کنند و به‌عنوان رئیس‌جمهور به آن رأی بدهند که همچون شهید آیت‌الله رئیسی و خادم‌الرضا (ع) بتواند حریم میان مردم، دولت و کارگزاران را از بین ببرد.

آخوند مخدومی افزود: شهید جمهور از هیچ تلاشی برای ملت خود دریغ نمی‌کرد و همواره در سفرهای استانی بود، حتی از تعطیلات و وقت‌های استراحت خود می‌زد تا بتواند به مشکلات و درخواست‌های مردمی رسیدگی کند و آن شهید بزرگوار همچون شهید رجایی در اوایل انقلاب بود.