نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران ۲۹ لغایت ۱ تیرماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و گروه فولاد مبارکه برای ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در زمینه تولید ورق‌ خودرو در سالن ۷ این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

به گزارش پردیسان آنلاین، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران که به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ و مهم خودرو در خاورمیانه ۲۹ لغایت ۱ تیرماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت فولاد مبارکه به همراه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این گروه بزرگ صنعتی است برای ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در زمینه تولید ورق خودرو در سالن ۷ این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

فراهم شدن بستر مناسب جهت ارائه جدیدترین محصولات حوزه خودرو، معرفی آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردهای صنعت خودروسازی، مهیا کردن بستری مناسب به منظور حمایت از تولیدکنندگان ایرانی وشرکت‌های فعال حاضر در نمایشگاه، ارائه جدیدترین نتایج حاصل از پژوهش‌های صنعت خودروسازی، اشتغال‌زایی و جذب علاقه‌مندان این حوزه، افزایش صادرات تولیدات داخلی، عقد قرارداد و همکاری میان شرکت‌های داخلی و خارجی و دریافت اطلاعات روز صنعت خودرو از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

شایان ذکر است، شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو مجری برگزاری نمایشگاه خودرو ۱۴۰۳ است و این نمایشگاه از ساعات ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

حضور گروه فولاد مبارکه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران