حضور معاون خدمات شهری شهرداری قم در سامانه ۱۳۷/پاسخگویی مستقیم به تماس‌های مردمی

به گزارش پردیسان آنلاین، عباس ذاکریان صبح امروز در ادامه اجرای چهارمین دوره طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” که به مناسبت “روز قم” آغازشده است، پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های مردمی در حوزه معاونت خدمات شهری بود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم امروز به ۶۴ تماس شهروندان در حوزه‌های مختلف شامل نظافت شهری،‌ پسماند،‌ جمع‌آوری نخاله،‌ آب‌گرفتگی معابر و… پاسخ داد.

این طرح که چهارمین دوره آن همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم آغازشده، با هدف ارتباط مستقیم مدیران شهر و شهروندان و همچنین تشویق شهروندان برای مشارکت فعال در امور شهری طراحی‌شده است.***/ن

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=162899

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: