حضور مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم در سامانه ۱۳۷/پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی

به گزارش پردیسان آنلاین، احمدرضا شفیعی در ادامه چهارمین دوره طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” که همزمان با روز قم آغازشده است،‌ پاسخگوی مستقیم مردم و شهروندان در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری قم بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم به ۲۴ تماس مردمی در بخش‌های مرتبط با تخلفات شهری که بیشترین آن در زمینه‌های سد معبر اصناف، خودروهای دوره‌گرد و گاراژهای ضایعاتی بوده پاسخ داد.

شهروندان در تماس خود خواستار ساماندهی سدمعبرهای اصناف و تدبیر برای برطرف کردن مشکلات موجود در این زمینه شدند.

گفتنی است، چهارمین طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” در راستای ارتباط مستقیم مردم با مدیران شهری در حال برگزاری است که سه دوره قبلی این طرح با استقبال مردم روبرو شده بود.***/ز

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=165923

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: