ابوالقاسم مقیمی در حاشیه برگزاری کارگاه کتابت در مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، برگزاری این کارگاه به‌عنوان نخستین رویداد هنری قم در سال ۱۴۰۰ را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام‌شده بخشی از اقدامات زمان‌بر توسط اساتید پیش از حضور در کارگاه آماده و تکمیل‌شده است. وی با […]

ابوالقاسم مقیمی در حاشیه برگزاری کارگاه کتابت در مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، برگزاری این کارگاه به‌عنوان نخستین رویداد هنری قم در سال ۱۴۰۰ را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام‌شده بخشی از اقدامات زمان‌بر توسط اساتید پیش از حضور در کارگاه آماده و تکمیل‌شده است.

وی با تأکید بر استقبال اساتید خوش نویسان قم و تهران از این کارگاه عنوان کرد: ۷ نفر از اساتید انجمن خوش نویسان قم و ۴  نفر از اساتید تهران به‌صورت افتخاری در این کارگاه شرکت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم حضور چهره‌های پیشکسوت در این کارگاه را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: محصولات تولیدی این کارگاه در قالب نگارخانه در سطح شهر برگزار می‌شود.

وی شعار “عید نو، عهد نو” را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جدید با ایجاد طرحی نو، آغاز اقدامات فاخر در سازمان فرهنگی هنری شهرداری را شروع و ارائه محصولات این کارگاه در عرصه‌های مختلف بتوانیم از هنرمندان حمایت کنیم.

مقیمی خاطرنشان کرد: کارگاه کتابت نیمه شعبان به همت سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری و با حضور اساتید خطاطی پیش از نیمه شعبان در سال جدید برگزارشده است.**