محمود ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با پردیسان نوین افزود: این کالاها از سوی شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌ها و فروشگاه های زنجیره ای دریافت می‌شود و با نرخ سود پایین‌تر نسبت به نرخ آزاد در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه قیمت‌های اقلام یاد شده بصورت مصوب و در جهت تثبیت بازار لحاظ […]

محمود ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با پردیسان نوین افزود: این کالاها از سوی شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌ها و فروشگاه های زنجیره ای دریافت می‌شود و با نرخ سود پایین‌تر نسبت به نرخ آزاد در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قیمت‌های اقلام یاد شده بصورت مصوب و در جهت تثبیت بازار لحاظ می‌شود، اضافه کرد: قیمت تحویلی درب انبار هر کیلوگرم برنج به مجموعه‌های یاد شده ۷۲ هزار ریال و قیمت شکر ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال است.

وی با تاکید بر سلامت و کیفیت اقلام نامبرده، اظهارداشت: برنج وارداتی در بنادر از سوی نهادهای ذیربط مورد بررسی کیفی قرار می‌گیرد تا بدون هیچ مشکلی مواد مورد نیاز به دست مصرف‌کننده برسد.

ابراهیمی افزود: سازمان غذا و دارو و نهادهای مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی در اصفهان نیز کیفیت و سلامت مواد غذایی موجود در انبارهای اداره خدمات بازرگانی را می‌سنجد تا پس از تایید صحت سلامت و کیفیت در بازار توزیع شود، این رو جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل خدمات بازرگانی اصفهان تصریح کرد: توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار سهمیه خانوار با قیمت مصوب در شهرستان‌های استان در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی مشکلات بویژه از زمان شیوع ویروس کرونا، بازار در استان آرامش دارد و کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف بدون هیچ کمبودی موجود است.

وی بهبود زیرساخت‌های فنی و الکترونیکی را برای ارایه بهتر خدمات و سرعت در توزیع اقلام مفید و ضروری دانست و تصریح کرد: هر اندازه از فعالیت‌های و اقدامات حضوری کم و به فعالیت‌های الکترونیکی اضافه شود خواهیم توانست خدمات بهتری ارایه کنیم.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد که در ۲۴ شهرستان و ۱۰۵ شهر ساکن هستند.

حدود ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.