به گزارش پردیسان آنلاین، سرکار خانم فخری زاده در دیدار شهردار قم اظهار داشت: زنده ماندن نام شهید فخری زاده که از ۱۸ سالگی زندگی خود را وقف انقلاب و اسلام کرده تنها کاری است که امروز می‌توانیم برای این شهید انجام دهیم. وی با بیان اینکه نخستین مبارزه شهید فخری زاده در مهاباد و […]

به گزارش پردیسان آنلاین، سرکار خانم فخری زاده در دیدار شهردار قم اظهار داشت: زنده ماندن نام شهید فخری زاده که از ۱۸ سالگی زندگی خود را وقف انقلاب و اسلام کرده تنها کاری است که امروز می‌توانیم برای این شهید انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نخستین مبارزه شهید فخری زاده در مهاباد و با کومله‌ها بوده و تا امروز همیشه در حمایت از انقلاب و نظام در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب بوده است افزود: جوانان کشور اجازه ندهند قلم و راه شهید فخری زاده نیمه‌تمام رهاشده و ادامه‌دهنده راه این شهید باشند.

خواهر شهید فخری زاده با ابراز تشکر از شهردار قم برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید فخری زاده تصریح کرد: مردم قم و مسئولان شهر قم برای زنده نگه‌داشتن نام و خاطر شهید فخری زاده سنگ تمام گذاشته و از زمان شهادت برادرم هیچ کوتاهی نکرده‌اند.

برادر شهید فخری زاده نیز در این دیدار با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا یکی از مهم‌ترین اقدامات باید باشد و برافراشته ماندن پرچم شهدا در جامعه را رسالتی مهم در جامعه دانست و اظهار داشت: امروز جامعه به یادآوری نام شهدا و زنده ماندن راه شهدا نیاز داشته و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی خانواده شهید فخری زاده را آماده خدمت‌رسانی دانست و تأکید کرد: برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و همچنین راه شهدا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و در کنار مردم و جامعه در این حرکت فرهنگی هستیم.