رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر روز شنبه در این ارتباط گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، گروه های حاضر در بخش پایانی فیلم‌های آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که به صورت مجازی پخش و داوری خواهند شد. جهانشیر یاراحمدی  یادآور شد: فیلم‌ها در صفحه اینستاگرام festivalneginpersiangulf و صفحه آپاراتwww.aparat.com/neginTheater  قابل پخش […]

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر روز شنبه در این ارتباط گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، گروه های حاضر در بخش پایانی فیلم‌های آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که به صورت مجازی پخش و داوری خواهند شد.

جهانشیر یاراحمدی  یادآور شد: فیلم‌ها در صفحه اینستاگرام festivalneginpersiangulf و صفحه آپاراتwww.aparat.com/neginTheater  قابل پخش خواهد بود که  جدول زمان پخش نیز در صفحه‌های یاد شده قابل رویت است.
وی ادامه داد: این جشنواره با حضور هنرمندان استان‌های بوشهر، خوزستان، هرمزگان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد در ۲ بخش صحنه‌ایی و خیابانی برگزار می‌شود.
یاراحمدی عنوان کرد: برگزیدگان نیز به صورت آنلاین همزمان با روز ملی خلیج فارس (۱۰ اردیبهشت) معرفی خواهند شد.
نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس به یاد زنده یاد علی غلامی و به دبیری مجتبی عوض زاده از ۶ تا ۱۰ اردیبهشت سال جاری در فضای مجازی ادامه دارد.