مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: جذب و به‌کارگیری سربازان وظیفه باید مرتبط با رشته‌های فعالیت در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی یا مرتبط با نیازهای حوزه‌های ستادی و اداری باشد.

به گزارش پردیسان آنلاین از آذربایجان شرقی، سعید صالح‌نیا صبح امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سازمان آتش‌نشانی تبریز بر اساس مجوزهای لازم، ۲۰ سرباز آتش‌نشان زا جذب می‌کند.

وی افزود: جذب و به‌کارگیری سربازان وظیفه باید مرتبط با رشته‌های فعالیت در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی یا مرتبط با نیازهای حوزه‌های ستادی و اداری باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در راستای ارج نهادن به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، جذب از میان فرزندان این خانواده‌ها است.

صالح‌نیا اضافه کرد: دارندگان مدرک تحصیلی مرتبط در یکی از رشته‌های ایمنی، مشمولان معاف از رزم، حافظان قرآن، قاریان برتر، فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های برتر نیز می‌توانند جذب شوند.

وی با اشاره به اینکه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی از شرایط جذب مستثنا هستند، گفت: جذب و به‌کارگیری سرباز آتش‌نشان، در راستای به‌کارگیری افراد متخصص در حوزه‌های ایمنی و توانمندسازی متخصصان دانش‌آموخته این حرفه برای ورود به بازار کار است.