ثبت بیش از ۸۰۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در دهه نخست ایام نوروز/خدمات به زائرین در صدر پیام‌ها

به گزارش پردیسان آنلاین، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی و راهنمای زائران و مسافران نوروزی است، به‌نحوی‌که از ۲۹ اسفندماه تا پایان روز نهم فروردین‌ماه هشت هزار و ۱۴۳ پیام توسط شهروندان و مسافران در این سامانه به ثبت رسیده است.

بیشترین حجم پیام‌ها در این بازه زمانی مربوط به اسکان فرهنگیان با ۸۱۰ پیام و راهنمایی زائران با ۵۷۳ پیام بوده است که این پیام‌ها نشان از اقداماتی فراتر از پیام‌های روتین شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌ویژه در ایام نوروز است.

نظافت معابر با ۴۵۵ پیام، عدم جمع‌آوری زباله با ۳۳۴ پیام، پاک‌سازی جوی با ۲۲۹ پیام، دپوی زباله با ۱۵۵ پیام و نهایتاً برگزاری تورهای قم‌گردی با ۱۲۰ پیام، سهم بیشترین پیام‌های مردمی با این سامانه را به نام خود ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/***

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=214728

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: