سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در سال گذشته بیش از ۳۲۹ هزار پیام و تماس را ثبت و پیگیری کرده است.

سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در سال گذشته بیش از ۳۲۹ هزار پیام و تماس را ثبت و پیگیری کرده است.

به گزارش پردیسان آنلاین، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری را باید به‌عنوان پیشانی ارتباط دوسویه شهروندان و مدیریت شهری در شهرها دانست. مکانی که شهروندان هرگونه مشکل، پیشنهاد، انتقاد، تقدیر و.. از مدیریت شهری را با این سامانه در میان گذاشته و متولیان آن نیز با پیگیری مجددانه موضوعات، گام مهمی در ایجاد رضایتمندی مردمی و توسعه شهری آباد برمی‌دارند.

سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در سال‌های گذشته در کنار به‌روزرسانی سیستم و افزایش قابلیت‌های پیگیری، بازخوردگیری و پاسخگویی، توانسته با کسب بیش از ۹۰ درصدی پیگیری و رضایتمندی عملکردی قابل‌توجه داشته باشد.

در این راستا در سال گذشته شهروندان ۳۲۹ هزار و ۶۲۸ پیام در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم ثبت کرده‌اند.

با نگاهی به آمار تماس‌ها و پیام‌های سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، این فراوانی نسبت به سال ۱۳۹۷ نزدیک به ۲ برابر بیشتر شده است.

نظافت با ۲۲ هزار و ۷۱۴ پیام، فضای سبز با ۱۵ هزار و ۳۱۱ پیام و آسفالت با ۸ هزار و ۷۹۶ پیام بیشترین تعداد پیام‌ها را در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند

بازخوردگیری از سامانه هم نشان می‌دهد که اقدامات به سرانجام رسیده و اتمام پیگیری‌ها نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

انتهای پیام/