از ۲۸ اسفند تا ۶ فروردین، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم بیش از ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان و زائران دریافت کرده و به درخواستهای مربوط به اسکان، راهنمای زائران و خدمات شهری پاسخ داده است.
به گزارش پردیسان آنلاین، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ایام نوروز بهصورت شبانهروزی در حال خدمترسانی به شهروندان و زائران است و پاسخگویی به درخواستهای مرتبط با اسکان، راهنمای زائران و خدمات شهری را بر عهده دارد.
بر اساس آمار ثبتشده، از ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ تا ۶ فروردین ۱۴۰۴، این سامانه به ۱۱ هزار و ۹۲۱ تماس پاسخ داده است.
گفتنی است از این تعداد، ۱۸۵ تماس مربوط به اسکان شهرداری قم، ۸۱۸ تماس به اسکان فرهنگیان و ۲۶ تماس به اسکان در هتلها اختصاص داشته است.
همچنین ۶۹۰ تماس برای راهنمای زائران و ۳۳۰ تماس در ارتباط با غرفههای میوه و ترهبار نوروزی ثبت شده و بهصورت مستمر آماده پاسخگویی به درخواستهای زائران و شهروندان در ایام نوروز است.