مجید نظری روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار پردیسان نوین افزود: این ۸۶ طرح شامل ۱۲۳ طرح زیرمجموعه است که با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و پیگیری برای اختصاص اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی‌شود این طرح‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰ طرح […]

مجید نظری روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار پردیسان نوین افزود: این ۸۶ طرح شامل ۱۲۳ طرح زیرمجموعه است که با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و پیگیری برای اختصاص اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی‌شود این طرح‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: از این تعداد، ۱۴ طرح مصوب سفر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به استان در سال گذشته بود و تلاش می‌شود در این حوزه نیز با جذب اعتباراتی جدای از اعتبارات استانی، روند اجرای این طرح‌ها تسریع شود.

نظری ادامه داد: طرح راه‌آهن، جاده‌های تزانزیتی، آبرسانی بن به بروجن، توسعه باغات در اراضی شیب‌دار، تامین آب روستایی، مرمت و بازسازی ایلراه‌های عشایری، احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان از جمله مهمترین طرح‌های استان به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، در ادامه با اشار به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بخش‌های اقتصادی و عمرانی استان، اظهار داشت: در همین راستا از سوی معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ۶ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان جدای از ماده ۵۸ کمک شد.

نظری خاطرنشان کرد: همچنین از سوی همین معاونت در حوزه تامین ماشین‌آلات نیز یک دستگاه کمپرسی سنگین، سه دستگاه کمپرسی سبک، سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی، ۲ دستگاه مینی‌بوس و تعداد زیادی تجهیزات و لباس‌های آتش‌نشانی در ماه گذشته در اختیار استان قرار داده شد.

به گزارش پردیسان نوین، ۲ هزار و ۸۸۴ طرح با اعتباری افزون بر ۴ هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این استان همچنین یک هزار و ۵۱۳ طرح نیمه‌تمام دارد که برای تکمیل این طرح‌ها به ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مقام معظم رهبری سال ۹۹ را سال جهش تولید نامگذاری کردند و خطاب به دست‌اندرکاران تاکید کرد: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به وجود آید.