تکریم مردم توسط کارکنان شهرداری اصفهان رصد می‌شود

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارکنانی که با اهتمام برای تکریم شهروندان در هر نقطه شهرداری گام برمی‌دارند، با همکاری مرکز ارتباطات مردمی در سال جاری رصد شده و به‌زودی از این افراد تقدیر می‌شود.

به گزارش پردیسان آنلاین، محمدتقی رفیعی در هفتمین قسمت برنامه «پایش» که با حضور فرزانه کلاهدوزان، رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان در اداره ارتباطات مردمی شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه سوابق تماس تمامی مخاطبان سامانه ۱۳۷ از شش سال گذشته تاکنون به‌صورت مستند ثبت و نگهداری شده است، اظهار کرد: این اطلاعات بدون هیچ تغییری محفوظ مانده و هر یک از تماس‌ها با شفافیت کامل قابل بررسی است.

وی افزود: درصد رضایت شهروندان از پاسخگویی شهرداری در سال‌های اخیر روندی رو به رشد داشته است؛ این رضایت حاصل مجموعه عملکرد کارشناسان سامانه ۱۳۷ و اقدامات واحدهای اجرایی در مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف شهرداری و بازخوردهای ثبت‌شده از سوی شهروندان است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۳۰۱ هزار پیام غیرتکراری اجرایی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۹۰ هزار پیام ثبت شده که این عدد جدای از تماس‌هایی است که منتج به مشاوره و راهنمایی شهروند می‌شود.

رفیعی ادامه داد: رقابت میان مناطق شهرداری در زمینه پاسخگویی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ بسیار نزدیک بوده و اختلاف‌ها در حد صدم درصد است. این عملکرد به‌صورت روزانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا بتوان به بهترین شکل، میزان کارایی مدیریت شهری را رصد و تحلیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه در بررسی موضوعات شهری نباید نگاه یک‌طرفه و افراطی داشت، گفت: به‌عنوان مثال، در موضوع جمع‌آوری زباله، نمی‌توان تنها پیمانکاران شهرداری را مقصر دانست؛ بخشی از مشکلات ناشی از رعایت نکردن تقویم زباله توسط تعدادی از شهروندان است و موجب نارضایتی دیگر ساکنان می‌شود. همچنین پدیده زباله‌گردی و فرسودگی برخی ماشین‌آلات خدمات شهری نیز از عوامل مؤثر در بروز این مشکلات است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: برای تمام این موارد در سامانه ۱۳۷ زیرگروه‌های موضوعی وجود دارد که با جزئیات کامل، امکان بررسی و ریشه‌یابی چالش‌های شهری را فراهم می‌کند.

رفیعی اضافه کرد: همان‌طور که باید با دقت به نواقص و کاستی‌های شهر توجه کرد، لازم است اقدامات مثبت و خدمات ارزشمند کارکنان شهرداری نیز مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

وی افزود: فعالیت کارکنانی که با اهتمام در جهت تکریم شهروندان در هر نقطه شهرداری گام برمی‌دارند، با همکاری مرکز ارتباطات مردمی در سال جاری رصد شده و به‌زودی از این افراد تقدیر می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=332452

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: