مدیرعامل فولاد مبارکه با صدور پیامی، فرارسیدن سی‌وششمین سالروز تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد را تبریک گفت.

به گزارش پردیسان آنلاین، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی، فرارسیدن سی‌وششمین سالروز تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد را تبریک گفت.

بنا بر این گزارش، متن پیام محمد یاسر طیب‌نیا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فولاد مبارکه اگر چه که به عنوان بزرگترین فولادساز غرب آسیا و شمال آفریقا شناخته می‌شود؛ اما این مجموعه‌ی افتخارآفرین و عظیم، امروز دیگر فقط یک فولادساز نیست؛ بلکه دنبال‌کننده‌ی اصلی ایده‌ی کلان‌تر «مسیری ماندگار برای خلق آینده‌ای بهتر» برای ایران و ایرانی است. مسیر پرفراز و نشیب تبدیل این ایده به واقعیت، نه مسیر سهل و آسانی است و نه طی آن به تنهایی امکان‌پذیر خواهد بود. فولاد مبارکه، هم در راستای تحقق بخشیدن به ایده‌ی فوق و هم در جهت برنامه‌های مداوم تولید و توسعه‌ی خویش، نیازمند پشتیبانی‌هایی است که آن‌ها را از طریق چند هلدینگ پشتیبان خود دنبال می‌کند. یکی از قدیمی‌ترین هلدینگ‌ها و زنجیره‌های تخصصی پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه، که به تدریج حوزه‌ی فعالیت خود را به صنعت فولاد توسعه داده، شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد است.

تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد در ۳۶ سال پیش، با هدف حفظ متخصصین کاردان و به‌کارگیری دانش فنی بومی‌سازی شده در فولاد مبارکه و تامین نیازها و پشتیبانی لازم از جریان فولادسازی در فولاد مبارکه را باید ماحصل مسئله‌شناسی درست، دوراندیشی و بلند نظری حاکم بر نگاه بنیان‌گذاران و نیز فرهنگ فولاد مبارکه دانست.

از سوی دیگر، توسعه شرکت‌های گروه فولاد مبارکه از جمله توکافولاد در پرتو رشد و توسعه‌ی روزافزون فولاد مبارکه و نیازهای آن را باید یکی دیگر از برکات فولاد مبارکه و نقشی که در توسعه‌ی کسب و کارها و اقتصاد ملی دارد، دانست. به بیان دیگر فولاد مبارکه هم‌زمان با تلاش برای رشد و توسعه‌ی خود، از توسعه و ارتقای ابعاد و ظرفیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود غافل نبوده و با اتخاذ سیاست توسعه‌ی متوازن و همه‌جانبه، تلاش‌های ماندگاری در توسعه‌ی کسب و کارهای اقماری خود داشته است.

گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با توجه به ماموریت‌های ویژه‌ای که در حوزه‌های زیربنایی هم‌چون حمل‌ونقل و دیگر حوزه‌های مهم از جمله صنعتی و تولیدی، معدنی و نسوز، پیمانکاری و خدمات و مالی و بازرگانی برای خویش تعریف کرده است، امروزه نه تنها به یکی از نقاط قوت فولاد مبارکه در رسیدن به حداکثر ظرفیت تبدیل شده، بلکه به عنوان یکی از هلدینگ‌های چندرشته‌ای بزرگ و استراتژیک با ظرفیت‌های بالقوه‌ی فراوان در صنعت فولاد شناخته می‌شود.

اینجانب سی‌وششمین سالروز تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد را تبریک گفته و بدین‌وسیله از زحمات کلیه‌ی کارگران، کارمندان و مدیران پرتلاش گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن قدردانی می‌نمایم.