پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: محرومیت بیست‌روزه کمیته اخلاق اثری ندارد، کمترین مجازات درویش برکناری وی است، چراکه وی نسنجیده صحبت و توهین کرده است؛ چنین فردی نمی‌تواند مدیرعامل یک باشگاه باشد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین درباره توهین مدیرعامل پرسپولیس در برنامه تلویزیونی و محرومیت بیست‌روزه وی اظهار کرد: ادبیات رضا درویش مشخص بود، وی به یک قومیت توهین کرد. در هر صورت نسنجیده صحبت کردن مدیرعامل پرسپولیس همه‌چیز را مشخص کرد و مردم در این خصوص قضاوت خواهند کرد. محرومیت بیست‌روزه کمیته اخلاق اثری ندارد. کمترین مجازات درویش برکناری وی است، چراکه وی نسنجیده صحبت و توهین کرده است؛ چنین فردی به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند مدیرعامل یک باشگاه باشد. رضا درویش به همه توهین کرده است و با توجه به اینکه در حال حاضر فعالیت ورزشی نداریم، نمی‌دانم دلیل محرومیت بیست‌روزه وی چیست؟

وی افزود: برای مدیر عامل پرسپولیس باید محرومیت سنگین در نظر بگیرند تا برای سایرین درس عبرت باشد که دیگر توهینی صورت نگیرد و بدانند نسنجیده صحبت کردن چه نتایجی دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برنامه پرطرفدار تلویزیونی که به مباحث فوتبالی می‌پردازد، تصریح کرد: مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه زنده تلویزیونی توهین کرده است، البته که این برنامه هر هفته موجب مشاجره بین تمام اهالی فوتبال می‌شود. ضمن اینکه به‌نظرم عوامل این برنامه از دشمنان استقلال به‌شمار می‌روند. از مدیر صدا و سیما تقاضا می‌کنم این برنامه را از کنداکتور خارج کند، چراکه موجب اختلاف و تفرقه میان اهالی فوتبال می‌شود.

وی درباره بیانیه باشگاه استقلال پیرامون شکایت از رضا درویش به فیفا اضافه کرد: استقلال باید به فیفا شکایت کند. ما این حق را داریم از فردی که به باشگاه، مردم و هوادران توهین کرده است به مراجع قانونی شکایت کنیم. باشگاه استقلال کار درستی انجام داده است و امیدوارم این شکایت پیگیری شود تا درس عبرتی برای تمام افرادی باشد که توهین می‌کنند. بعضی افراد در این فوتبال عادت کرده‌اند هر چه می‌خواهند بگویند و هر کار می‌خواهند انجام دهند. چراکه با آن‌ها برخوردی صورت نگرفته است، بنابراین شکایت از رضا درویش کار صحیحی است که توسط باشگاه استقلال صورت گرفته است.

به گزارش پردیسان آنلاین، دوشنبه‌شب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی با یکدیگر به مشاجره پرداختند و در این میان رضا درویش الفاظ توهین‌آمیزی نسبت به لهجه و گویش فرشید سمیعی به کار برد که موج انتقاد فوتبال‌دوستان را به همراه داشت. با وجود اینکه کمیته اخلاق یک روز بعد مدیرعامل پرسپولیس را با محرومیت بیست‌روزه جریمه کرد، اما باشگاه استقلال در بیانیه‌ای خبر از شکایت خود از مدیرعامل پرسپولیس به فیفا داد.