مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: ایمن‌سازی ترافیکی از منظر هوشمندسازی تونل غدیر طی سال جاری در دستور کار قرار دارد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: ایمن‌سازی ترافیکی از منظر هوشمندسازی تونل غدیر طی سال جاری در دستور کار قرار دارد.

سید وحید محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، اظهار کرد: ایمن‌سازی ترافیکی از منظر هوشمندسازی تونل غدیر طی سال جاری در دستور کار قرار دارد تا علاوه بر کنترل سرعت، سایر موارد ازجمله دوربین نظارتی داخل تونل نصب شود.

 وی نصب تابلوهای متغیر خبری را از دیگر اقدامات برای تونل غدیر دانست و افزود: با توجه به اهمیت این مسیر برای ورود به اطراف حرم مطهر و پارکینگ‌های اطراف حرم، نیازمند امکانات ویژه‌تر برای راهنمایی زائران هستیم.

 مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: با شرایط خاصی که در تونل غدیر داریم، مسئله کنترل سرعت و دیگر موارد نظارتی در این محدوده از شهر بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه توسعه دوربین خطوط ویژه در حال حاضر انجام نمی‌شود، اضافه کرد: این خطوط در دست بازنگری هستند و پس از مشخص شدن جزئیات تهیه آن‌ها اجرایی خواهد شد.

 وی با بیان اینکه هوشمندسازی نظارت ترافیکی در شهر موجب ارتقای سطح ایمنی و افزایش انضباط ترافیکی خواهد شد، گفت: در شهر قم به ۱۰۰ تقاطع همسطح هوشمند نیاز داریم.

 مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم ادامه داد: یکی از مواردی که امسال در دستور کار قرار دارد، توسعه ثبت تخلف عبور از چراغ‌قرمز است.

انتهای پیام/۱۰۳