سخنگوی شهرداری شیراز در خصوص ریزش کنار گذر پل پیرنیا گفت: بارندگی های مکرر باعث شسته شدن بخشی از دیواره و پی در این قسمت از رودخانه شده که همین امر سبب ریزش بخشی از دیواره کنارگذر به سمت رودخانه خشک شده است‌.

به گزارش پردیسان آنلاین از فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی اظهار کرد: ترافیک به وجود آمده در کنارگذر ساحلی ضلع شمالی رودخانه خشک در محدوده پل سلمان فارسی به سمت شرق به واسطه ریزش بخشی از دیواره قدیمی کنار گذر رودخانه خشک در اثر جاری شدن روان آب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر و ورود روان آب‌ها به رودخانه خشک است.

وی افزود: این حادثه هیچ گونه خسارت جانی در بر نداشته و هم اکنون نیروهای امدادی از جمله آتش‌نشانان و نیروهای مدیریت بحران و معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز به کمک پلیس راهور با حضور در صحنه نسبت به ایمن سازی و رفع ترافیک حادث شده اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

سخنگوی شهرداری شیراز تاکید کرد: از شهروندان گرامی درخواست می‌شود تا بازگشایی کامل مسیر از مسیرهای جایگزین خیابان سلمان فارسی و انشعابات این خیابان استفاده کنند.

جاویدی اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص این حادثه متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، در ساعت ۱۳:۳۰ ظهر امروز_ چهارشنبه هفتم شهریور_ کنار گذر پل پیرنیا در مسیر غرب به شرق شهر شیراز ریزش کرد.