رضا مردانی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: با همکاری و یاری برخی ارگان‌ها و موسسه‌های خیریه و موکب‌داران روزانه سه هزار و ۳۰۰ پرس غذا و بسته‌ غذایی و بهداشتی نیز در مناطق بحرانی خرمشهر که از سوی ستاد کرونا تردد در آنها کاهش یافته است توزیع می‌شود. وی به توزیع تجهیزات و لوزام پزشکی بیمارستانی […]

رضا مردانی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: با همکاری و یاری برخی ارگان‌ها و موسسه‌های خیریه و موکب‌داران روزانه سه هزار و ۳۰۰ پرس غذا و بسته‌ غذایی و بهداشتی نیز در مناطق بحرانی خرمشهر که از سوی ستاد کرونا تردد در آنها کاهش یافته است توزیع می‌شود.

وی به توزیع تجهیزات و لوزام پزشکی بیمارستانی از سوی موسسه‌های خیریه و افراد نیکوکار اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰۰ بسته مواد غذایی از سوی موسسه‌ خیریه و کانون خادمان آستان قدس رضوی خرمشهر و همچنین یکهزار عدد ماسک توسط کانون خادم یاران رضوی در کوی بهزیستی و نقاط آسیب پذیر و بحرانی بین نیازمندان توزیع شد.

مردانی گفت: همچنین ۲۵۰ بسته بهداشتی و غذایی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به خانواده‌های زیرپوشش و ۷۰۰ بسته غذایی نیز از سوی بخشداری‌ مرکزی و مینوشهر به روستائیان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: ۱۰۰ بسته بهداشتی نیز از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمشهر بین خانواده های معزز شاهد و ایثارگر توزیع شد.

به گزارش پردیسان نوین موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.