به گزارش پردیسان نوین، امیر یزدی با اشاره به اقدامات انجام شده در رابطه با کروناویروس اظهار کرد: بیش از ۲ هزار بروشور از مرکز بهداشت قم در اختیار واحد بازرسی و شرکتهای حمل و نقل گذاشته شد تا بین رانندگان گردشی و خطوط توزیع شده و نکات بهداشتی در ارتباط با مردم و خدماترسانی مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر نصب تراکت مرتبط با کرونا در سازمان تاکسیرانی و در معرض دید رانندگان تصریح کرد: دو شرکت اسنپ و تپسی در اپلیکیشن های خود اطلاع رسانی کامل جهت رعایت بهداشت فردی و داخل خودرو را بارگذاری کرده است. هر دو شرکت درخصوص دریافت مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی خودروهای تحت پوشش خود درحال پیگیری هستند.
سرپرست سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به تحویل ۶ دستگاه(پمپ ضدعفونی کننده) و مواد مخصوص به نماینده شرکت های حمل ونقل تابعه جهت گندزدایی تاکسی های تحت پوشش داخل پایانه ها افزود: تحویل اسپری به رانندگان سطح شهر جهت ضدعفونی کردن دستگیرههای تاکسی و داخل تاکسی با نظارت واحد بازرسی صورت گرفته است.