شهردار کرج گفت: جمعیت کشور در حال پا به سن گذاشتن است و به همین سبب مدیریت شهری کرج به برنامه‌ریزی برای رفع نیازهای سالمندان نگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش پردیسان آنلاین البرز، مهرداد کیانی ظهر امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در آئین افتتاح بوستان جهان‌دیدگان، اظهار کرد: سالمندان عمر خود را در راه ساختن کشور صرف کرده‌اند و لازم است مدیریت شهری برای سلامت جسم و روح و روان آن‌ها تمهیداتی را اتخاذ کند.

وی افزود: جمعیت کشور در حال پا به سن گذاشتن است و به همین سبب مدیریت شهری کرج به برنامه‌ریزی برای رفع نیازهای سالمندان نگاه ویژه‌ای دارد.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: توفیق داشتم همراه با پدر و مادرم زندگی کردم و مراتب پیر شدنشان را دیدم، امروز مادرم در شرایطی است که به سختی از تخت پایین می‌آید. کاش این شرایط چند سال پیش هم بود تا مادرم نیز می‌توانست از مزایای آن بهره ببرد.

کیانی تصریح کرد: تمام مسیر پیاده‌راه‌های بوستان جهان‌دیدگان برای سالمندان مناسب‌سازی شده و در این بوستان حدود دو هکتاری که احداث آن از اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شده است، فضاهایی از جمله آلاچیق، رستوران، سالن گردهمایی ویژه سالمندان، اتاق پزشک و سالن‌های سرگرمی احداث شده است.

وی اضافه کرد: تلاش داریم خدمات مرتبط با سالمندان را در این پارک گسترش دهیم؛ بنابراین از تمام آن‌ها تقاضا دارم پیشنهادات خود را ارائه دهند تا در مسیر ارتقا کیفیت به کار گرفته شود.

شهردار کرج ادامه داد: مدیریت شهری بنا دارد پارک‌های تخصصی را افزایش دهد که چندین موضوع به صورت تخصصی همانند سالمندان، مادر و کودک و پارکرود به سرانجام رسیده است.

به گزارش پردیسان آنلاین، مراسم افتتاح بوستان جهان دیدگان واقع در جهانشهر، خیابان استانداری قبل از پارک بانوان احداث شده است.