مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری برای این ایام باشکوه، برنامه‌ریزی‌های زیادی از جمله فضاسازی‌های شهری و نصب اِلِمان‌های نوروزی و … را انجام داده است. وی در پیش بودن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) را […]

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری برای این ایام باشکوه، برنامه‌ریزی‌های زیادی از جمله فضاسازی‌های شهری و نصب اِلِمان‌های نوروزی و … را انجام داده است.

وی در پیش بودن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) را مورد توجه قرار داد و با تأکید بر عدم حضور زائران و نمازگزاران در شب و روز نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و محیط پیرامونی این مسجد ابراز کرد: فضای پیرامون مساجد از جمله بلوار و راه‌های مواصلاتی به مسجد مقدس جمکران به شکل مناسبی آذین‌بندی و برای جشن نیمه شعبان مهیا شده که این اقدامات بدون حضور زائران و نمازگزاران انجام می‌پزیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: بازدید و بررسی‌های لازم در خصوص تمهیدات برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با حضور مدیر منطقه پنج، مدیرعامل سازمان زیباسازی و نماینده تولیت مسجد مقدس جمکران و روابط عمومی شهرداری قم انجام‌گرفته و برنامه‌ریزی شده است تا در این زمینه اتفاقات خوبی رقم زده شود.

وی عدم حضور زائران در مسجد مقدس جمکران در شب و روز نیمه شعبان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با توجه به تأکید شهردار، حوزه معاونت خدمات شهری، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان زیباسازی نسبت به اجرای برنامه‌های فضاسازی و زیباسازی با موضوع مهدویت، انتظار و مسجد مقدس جمکران در سطح شهر اقدامات لازم را انجام  خواهند داد.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: برای آذین‌بندی شهر قم علاوه بر اجرای پویش‌های تبلیغات محیطی و  فضاسازی‌های بصری در سطح شهر، با تلاش مجموعه خدمات شهری نصب هشت هزار متر ریسه کشی انجام  انجام خواهد پذیرفت.