به گزارش پردیسان آنلاین، مهلت شرکت در چهارمین جشنواره شهر نگار قم تا ساعت ۲۴ روز ۱۰ بهمن‌ماه تمدید شد. علاقه‌مندان می‌توانند از سه طریق ارسال پستی به صورت CD و DVD، ارسال به ایمیل سازمان زیباسازی شهرداری به نشانی zibasazi.qom@gmai.com  و یا ارسال از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به آدرس @zibasaziqom اقدام به مشارکت […]

به گزارش پردیسان آنلاین، مهلت شرکت در چهارمین جشنواره شهر نگار قم تا ساعت ۲۴ روز ۱۰ بهمن‌ماه تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از سه طریق ارسال پستی به صورت CD و DVD، ارسال به ایمیل سازمان زیباسازی شهرداری به نشانی zibasazi.qom@gmai.com  و یا ارسال از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به آدرس @zibasaziqom اقدام به مشارکت در این جشنواره کنند.

دبیرخانه این جشنواره در قم-بلوار شهید دل آذر-کوچه ۲۵- بوستان شهدای آذر-سازمان زیباسازی شهرداری قم آماده دریافت آثار شرکت‌کنندگان است.

گفتنی است موضوعات این جشنواره شامل: تقارن ایام نوروز با نیمه شعبان(بهار مهدوی)، استقبال از بهار و حال و هوای نوروز، حال و هوای دوباره طبیعت، آیین و آداب‌ورسوم مراسم نوروز، سفره هفت‌سین، ذکر و دعای تحویل سال، رنگ و جذابیت در شهر، هوای پاک و شهر پاک، شهر دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش، قم شهر کریمه اهل‌بیت(س)، بازی با نور و سایه، بهار و رستاخیز و تجلی آیات الهی، ایجاد روحیه نشاط و شادی، سلامت جسمی و روانی، خانواده و همدلی و شاخص‌های مذهبی و فرهنگی شهر قم است.