استاندار قم از فعالیت‌ها و خدمات شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری قم در محرم و صفر و اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد.

استاندار قم از فعالیت‌ها و خدمات شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری قم در محرم و صفر و اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد.

به گزارش پردیسان آنلاین، سید محمد آقامیری استاندار قم از خدمات دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار و مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم در گرامیداشت و اجرای برنامه‌های محرم و صفر و اربعین حسینی در سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه استاندار قم به شرح زیر است: ماندگاری و جاودانگی نهضت امام حسین(ع) مرهون اربعین و برگزاری همایش‌های جهانی و اقامه مراسم عزای سالار شهیدان است و برپایی خیمه عزای آن حضرت و خدمت به زائران و خیل عظیم شرکت‌کنندگان در همایش “کربلا طریق‌القدس” و همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین و برگزاری مراسمات باشکوه هیئات مذهبی؛ استمرار راه خردمندانه و مدبرانه حضرت زینب کبری(س) در دفاع از حریم امامت و ولایت اهل‌بیت(ع) است.

با توفیقات خداوند متعال و همت بلند متولیان بزرگوار هیئات مذهبی و مواکب استان قم با مجالسی پرشور و شعور و خدماتی سرشار از عشق و اخلاص به زائران و عزاداران حسینی ارائه گردید.

به پاس حضور خالصانه و اثرگذار جنابعالی در ایام محرم و صفر سال ۱۴۰۳، مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌دارد. از درگاه خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) جهت تحقق منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)؛ دوام توفیقات جنابعالی را خواستارم.