مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از اقدامات شهرداری قم در برگزاری مراسم زنگ اول مهر در مدارس سطح شهر و همراهی با این نهاد در امور مرتبط با بازگشایی مدارس تقدیر و تشکر کرد. 

در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم صورت گرفت؛

تقدیر از اقدامات شهرداری قم در بازگشایی مدارس  

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از اقدامات شهرداری قم در برگزاری مراسم زنگ اول مهر در مدارس سطح شهر و همراهی با این نهاد در امور مرتبط با بازگشایی مدارس تقدیر و تشکر کرد. 

به گزارش پردیسان آنلاین، علیرضا رحیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در اداره‌کل آموزش و پرورش استان و با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به همراهی شهرداری قم در آماده سازی مدارس برای روزهای نخست مهرماه اظهار کرد: برگزاری مراسم جشن اول مهر در مدارس با حضور مدیران شهری امری شایسته تقدیر است. 
وی افزود: حضور مدیران شهری و استانی در مدارس و در میان دانش آموزان آثار قابل توجهی در ارتقای روحیه دانش آموزان و آغاز یک سال تحصیلی پرنشاط دارد. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اقدامات شهرداری قم در طرح استقبال از مهر گفت: حضور آقای شهردار، معاونین شهرداری قم، مدیران مناطق، مدیران سازمان‌ها و … در زنگ بازگشایی مدارس و اجر نهادن به مقام علم و معلمان، امری ارزشمند است. 
رحیمی به اقدامات شهرداری قم پیش از آغاز مهرماه اضافه کرد: ترمیم آسفالت، نظافت و مشارکت در زیباسازی مدارس و همچنین ترمیم آسفالت، خط کشی، زیباسازی و نظافت معابر اطراف مدارس شهر قم از اقداماتی بود که شهرداری قم در مسیر همراهی با آموزش و پرورش استان انجام داد. 
وی با اشاره به اقدامات شهرداری قم در حوزه سرویس مدارس گفت: سازمان‌های تاکسیرانی، فرهنگی، اتوبوس‌رانی، حمل‌ونقل ترافیک، توسعه و عمران، سیما منظر، آتش‌نشانی، پسماند، و … شهرداری قم در حال همکاری مستمر و مستقیم با اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم هستند.
 


منبع مطلب: پردیسان آنلاین

https://qom.ir/MPPPA