‌به گزارش روز پنجشنبه  وزارت راه و شهرسازی،  سیدعیسی حسینی گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، امسال بخشی از منابع بودجه‌ای از طریق فروش اموال منقول مازاد تامین می شود؛  به همین دلیل ضرورت دارد تا در این خصوص، سازمان های مسئول و زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این اقدام، همکاری شایسته و مناسب […]

‌به گزارش روز پنجشنبه  وزارت راه و شهرسازی،  سیدعیسی حسینی گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، امسال بخشی از منابع بودجه‌ای از طریق فروش اموال منقول مازاد تامین می شود؛  به همین دلیل ضرورت دارد تا در این خصوص، سازمان های مسئول و زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این اقدام، همکاری شایسته و مناسب را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بر تشکیل جلسات منظم ستاد راهبری در وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و گفت: بحث فروش اموال منقول موضوع جدی است و حتما باید در سامانه سادا، ثبت انجام شود.

وی بر ایجاد وحدت‌رویه نسبت به سیاستگذاری‌ها و تصمیماتی که در شورای راهبری گرفته می‌شود، تاکید و اعلام کرد: کارگروهی برای ایجاد وحدت رویه در ستاد وزارتخانه راه و شهرسازی، تشکیل می‌شود.

دومین نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی، به مدیریت سیدعیسی حسینی معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور ۱۴ تن از معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی، برگزار شد.

در این جلسه، سه موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت که شاملِ ارایه گزارش پیرامون اقدامات به‌ عمل آمده براساس صورتجلسه ۱۵ اسفند ۹۸، بررسی آخرین اقدامات کمیته های تکلیفی (مدیریت عملکرد، فرآیند ارزیابی عملکرد سال جاری، تحول اداری، سلامت اداری، دولت الکترونیک و غیره)  و طرح و بررسی مشکلات معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی بود.

حسینی پس از دریافت گزارش معاونان توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، از برگزاری جلسه شورای راهبری وزارتخانه در هفته آتی با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.