در نخستین نشست مدیران ارتباطات شهرداریهای کشور(نما) برنامههای اجرایی و عملیاتی کارگروه تخصصی تبلیغات و برندسازی شهری و کارگروه تخصصی توسعه ارتباطات و رسانه کمیته ارتباطات و امور بینالملل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور ارائه شد.
به گزارش پردیسان آنلاین، در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابطعمومی، نخستین نشست مدیران ارتباطات شهرداریهای کشور که به میزبانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و شهرداری تهران در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در پنلهای تخصصی این نشست، موضوعات و مباحث مختلف مأموریتهای ارتباطاتی شهرداریها تحت کارگروههای تخصصی ذیل کمیته ارتباطات و امور بینالملل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور ارائه و تجربیات شهرداریهای کشور در این زمینه به اشتراک گذاشته شد.
ارائه برنامههای اجرایی و عملیاتی کارگروه تخصصی تبلیغات و برندسازی شهری و کارگروه تخصصی توسعه ارتباطات و رسانه کمیته ارتباطات و امور بینالملل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور که مسئولیت آن بر عهده مدیران اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم است، از دیگر بخشهای این نشست بود.
کارگروههای تخصصی شامل ارتباطات مردمی با مسئولیت شهرداری اصفهان، رسانههای نوین با مسئولیت شهرداری مشهد، امور بینالملل و ارتباطات رسانهای ملی با مسئولیت شهرداری تهران، توسعه ارتباطات و رسانه و همچنین تبلیغات و برندسازی با مسئولیت شهرداری قم از کارگروههای تخصصی است که در دوره جدید کمیته ارتباطات و امور بینالملل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور فعال شده است.