مدیرکل مالی شهرداری قم گفت: تسویه بدهی‌های شهرداری قم که از سال‌های گذشته مانده بود، یکی از اقدامات مهم یک سال اخیر در حوزه مالی و اقتصادی است.

مدیرکل مالی شهرداری قم گفت: تسویه بدهی‌های شهرداری قم که از سال‌های گذشته مانده بود، یکی از اقدامات مهم یک سال اخیر در حوزه مالی و اقتصادی است.

رضا درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، درباره فعالیت‌های مالی اداره کل امور مالی شهرداری قم اظهار کرد: فعالیت در امور مالی به نوعی پشتیبانی تمام بخش‌های شهرداری قم است که می‌توان گره‌گشای بسیاری از امور در شهر باشد.

 وی افزود: شهرداری ارگانی بوده که بر اساس درآمد و هزینه اداره می‌شود و سهم بسیار اندکی از بودجه‌های دولتی را به خود اختصاص داده است و در چنین سازمانی تأمین هزینه‌ها و پرداخت به‌موقع مطالبات پیمانکاران، کارمندان، کارگران خدمات شهری کاری پیچیده و با اهمیت است.

 مدیرکل مالی شهرداری قم با اشاره به اینکه اداره کل مالی با تمام بخش‌ها ارتباط کاری دارد، خاطرنشان کرد: در تمام پیمان‌های شهرداری قم و پس از تهیه صورت‌وضعیت‌ها در بخش‌های مختلف، اداره کل مالی به کنترل و بررسی اسناد تا مرحله پرداخت می‌پردازد.

 درودگر با بیان اینکه لایحه افزایش سرمایه بانک شهر مورد تصویب شورای شهر قرار گرفت، اضافه کرد: یکی از اقدامات شاخص اداره کل مالی شهرداری قم، پرداخت بدهی شهرداری از دوره‌های گذشته به بانک شهر است.

 وی با اشاره به سابقه بدهی‌های شهرداری قم به بانک شهر گفت: بدهی که بانک اعلام کرد ۸۰۰ میلیارد تومان بود که با جلسات برگزار شده این مبلغ به ۶۰۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد و از این عدد ۱۵۰ میلیارد تومان به‌صورت نقد پرداخت و در شرف تسویه است.

 مدیرکل مالی شهرداری قم افزود: یکی دیگر از اقدامات شاخص، تخصیص ماهیانه به پیمانکاران شهرداری قم است که بر این اساس هر پیمانکار کسری از مطالباتش را به‌صورت ماهیانه دریافت کرده و در پیشبرد امور دچار مشکل نمی‌شود.

انتهای پیام/۱۰۳