رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به تدوین شاخص‌های فرهنگی و توسعه پایدار این کلان‌شهر برای تهیه پیش‌نویس نشست سالانه یونسکو گفت: دبیرخانه شهر خلاق و جهانی صنایع دستی اصفهان در حال آماده کردن گزارش سالانه این دبیرخانه برای ارائه به دفتر یونسکو است.

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به اینکه اصفهان شهر خلاق صنایع دستی است، اظهار کرد: یازدهم تیر سال جاری نشست سالانه شهرهای خلاق یونسکو در پرتغال برگزار خواهد شد و در حال حاضر در حال تدوین شاخص‌های فرهنگی و توسعه پایدار این کلان شهر و ارائه آن برای تهیه پیش‌نویس نشست سالانه یونسکو در پرتغال هستیم.

وی افزود: هم‌زمان با این موضوع، در حال آماده کردن گزارش سالانه دبیرخانه شهر خلاق و جهانی صنایع دستی برای ارائه به دفتر یونسکو هستیم تا این گزارش برای شهر اصفهان ارسال شود.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به دبیر خانه نظام پیشنهادها تصریح کرد: فعالیت این دبیرخانه به دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خلاقانه کارکنان شهرداری و شهروندان مربوط و شامل سه بخش می‌شود.

شریعتی با اشاره به بخش نخست فعالیت دبیرخانه نظام پیشنهادها گفت: سامانه نظام پیشنهادها به جمع‌آوری پیشنهادات شهروندی و کارکنان شهرداری می‌پردازد و مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: پیشنهادات ارزیابی شده که مورد تأیید قرار گیرد و از کمیته‌های تخصصی عبور کند، مشمول پاداش نقدی و در ارزشیابی کارکنان نیز لحاظ خواهند شد.