به گزارش روز شنبه هیات بسکتبال قم، در ادامه بازی های هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز شیمیدر قم در سالن بسکتبال آزادی به مصاف اکسون تهران رفت و با ارائه یک بازی زیبا و برتر چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب و جایگاهش را در صدر جدول رده بندی محکم […]

به گزارش روز شنبه هیات بسکتبال قم، در ادامه بازی های هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز شیمیدر قم در سالن بسکتبال آزادی به مصاف اکسون تهران رفت و با ارائه یک بازی زیبا و برتر چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب و جایگاهش را در صدر جدول رده بندی محکم تر کرد.

شیمیدری‌ها در این رقابت کوارتر اول را ۱۹ بر ۱۵ به سود خود به پایان بردند و در کوارتر دوم ۲۲ بر ۹ اکسون را مقهور قدرت نمایی خود کردند.

کوارتر سوم به صورت پایاپای دنبال شود و بلندقامتان شیمیدر  و اکسون هرکدام ۲۲ امتیاز بدست آوردند اما در کوارتر آخر نماینده قم در یک بازی کاملا یطرفه ۲۱ بر ۴ اکسونی ها را از پیش رو برداشتند تا این رقابت مهم در مرحله گروهی را ۸۴ بر ۵۰ به سود خود به پایان برده باشند.

شیمیدر قم در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال ایران ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه جاری برابر آویژه صنعت پارسا صف آرایی خواهد کرد.

بلند قامتان شیمیدر قم در بازی نخست خود در لیگ برتر با نتیجه قاطع ۸۹ بر ۵۰ از سد تیم پدافند هوایی تهران گذشت و در دومین بازی نیز با نتیجه ۷۵ بر ۶۰ تیم سپاهان اصفهان را از پیش رو برداشت، شیمیدری ها در هفته چهارم نیز ۸۷ بر ۴۲ صنایع هرمزگان را اسیر هنرنمایی خود کردند. همچنین دیدار این تیم در هفته سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا لغو و به زمان دیگر موکول شده است.

شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد./