فیروز میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین با اشاره به اینکه زیرساخت های رفاهی مهمترین فاکتورها برای ایجاد جذب گردشگر هستند اظهار داشت: به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران و فراهم کردن امکانات زیرساختی، عملیات احداث تاسیسات گردشگری در سراب زز آغاز شده است. وی عنوان کرد: در این طرح ساخت سکو، آلاچیق […]

فیروز میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین با اشاره به اینکه زیرساخت های رفاهی مهمترین فاکتورها برای ایجاد جذب گردشگر هستند اظهار داشت: به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران و فراهم کردن امکانات زیرساختی، عملیات احداث تاسیسات گردشگری در سراب زز آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در این طرح ساخت سکو، آلاچیق و محوطه سازی از مهمترین برنامه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای جذب گردشگران است و تا تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

میرزایی با اشاره به ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه در سال گذشته برای این منطقه گردشگری افزود: باید مناطق گردشگری به امکانات رفاهی مجهز شوند تا گردشگران در فصول گردشگری در هنگام بازدید با مشکل مواجه نشوند. 

سراب «زز» در فاصله پنج کیلومتری شهر الشتر با آبی زلال، حیات بخش روح انسان است، جایی که جوش و خروش سراب از سرچشمه آن تا آرامش و زلالی سراب در پایین دست، طبیعتی حیات بخش خلق کرده و هر مسافری که از این منطقه عبور می کند بی شک ساعتی از روز خود را در کنار این سراب می گذراند .