مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در چهار ماه نخست سال، ۱۰۳ میلیارد تومان به صورت ۱۰۰ درصد به صورت نقدی و ۲۴۰ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی محقق شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در چهار ماه نخست سال، ۱۰۳ میلیارد تومان به صورت ۱۰۰ درصد به صورت نقدی و ۲۴۰ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی محقق شده است.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی منطقه ۳ شهرداری، اظهار کرد: منطقه سه شهرداری با ۲۳۰۰ هکتار مساحت و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن در منطقه به عنوان رتبه سوم از لحاظ سرانه جمعیتی و رتبه دوم از لحاظ وسعت را به خود اختصاص داده است.

 وی خاطرنشان کرد: منطقه سه از نظر جغرافیایی از ورودی شهر تهران آغاز و تا میدان آیت الله سعیدی ادامه داشته و با مناطق یک، هفت، شش هم مرز است.

 مدیر منطقه سه شهرداری قم در خصوص بودجه منطقه در سال ۱۴۰۳، از افزایش ۳۰ درصدی بودجه منطقه نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: بودجه منطقه در سال جاری ۵۶۵ میلیارد تومان است که مطابق پیش بینی‌های شده در اصلاحیه به بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هم خواهد رسید.

 روحانی وزیری اضافه کرد: ۲۴۰ میلیارد تومان از بودجه درآمدی سال جاری به صورت نقدی و ۳۲۵ میلیارد تومان از بودجه به صورت غیر نقدی و املاک است و باید تا پایان سال بر اساس برنامه اجرایی تأمین شود.

 وی جایگاه منطقه از نظر بودجه درآمدی را رتبه سوم ارزیابی کرد و گفت: در سال جاری پروژه‌های بسیار مهمی در منطقه سه پیش بینی شده و در تلاشیم تا منطقه به صورت مستقل اداره شود.

 مدیر منطقه ۳ شهرداری قم افزود: در چهار ماه نخست سال ۱۰۳ میلیارد تومان به صورت ۱۰۰ درصد نقدی و ۲۴۰ میلیارد تومان به صورت غیر نقدی محقق شده است.

انتهای پیام/۱۰۳