شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۴۶ ۲۳۵ طبقه بندی: اصلی چچ محمدجعفرایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در آخرین روزکاری سال ۱۴۰۰ در بازدید از شعبه مرکزی اراک و نیز شعب مرکزی، مطهری و معصومیه قم و شعبه مرکزی خرم آباد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت همکاران در سال ۱۴۰۰ گفت : تامین مالی […]


شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

۱۶:۴۶

۲۳۵

طبقه بندی:
اصلی

چچ

محمدجعفرایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در آخرین روزکاری سال ۱۴۰۰ در بازدید از شعبه مرکزی اراک و نیز شعب مرکزی، مطهری و معصومیه قم و شعبه مرکزی خرم آباد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت همکاران در سال ۱۴۰۰ گفت : تامین مالی بخش تعاون از مهم ترین وظایف قانونی بانک است و همکاران می بایست جهت ارتقا و رونق بخش تعاون اهتمام جدی داشته باشند.

محمد جعفرایرانی با اشاره به فعالیت همکاران در صف خاطر نشان کرد :همکاران شعب به عنوان اولین کسانی که با مشتریان در ارتباط هستند باید مشتری مداری را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی سال ۱۴۰۰ را سالی پر فراز و نشیب برای شبکه بانکی توصیف کرد و گفت:خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ با همه مشکلات روند بانک در نسبت های مالی خوب و رو به رشد است.

ایرانی با تقدیر ازعملکرد کارکنان صف در دوره کرونا گفت:نیروی انسانی سرمایه اصلی بانک است و همکاران شعب در اجرای طرح های ملی و اجرای عملیات اعتباری برای واحدهای تعاونی و تولیدی در رسته های مختلف واجد تجاربی ارزشمند هستند و عملکرد مناسب بانک باعث شده تا نقش عاملیتی بانک در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت دولت از جمله بودجه های سالیانه و برنامه های توسعه لحاظ شود .

وی ادامه داد: بازگشت بموقع اقساط تسهیلات در حفظ و تقویت توان تسهیلاتی بانک اثرگذار است و از این رو همکاران با راهنمایی مشتریان و اخلاق حسنه تلاش نمایند تا مدیریت مطالبات به نحو مناسبی صورت پذیرد.

گفتنی است در این بازدیدها مجید طهماسبی مدیر شعب استان قم و علی وفایی مدیر شعب استان مرکزی و فریدون خالویی مدیر شعب استان لرستان نیز حضور داشتند.