خورشید گزدرازی روز شنبه در گفت و گو با پردیسان نوین افزود: برخلاف  شایعه‌های ایجاد شده پیرامون‎ ماسک‎های اهدایی کشور چین همه ماسک‎ها به صورت استاندارد و بسته‌بندی‎های پلمب شده در اختیار اتاق بازرگانی قرار گرفت تا با نظارت دانشگاه علوم پزشکی این کمک‎ها به بیمارستان‌های شهدای خلیج فارس و سلمان فارسی اهدا شود. وی یادآور شد: با […]

خورشید گزدرازی روز شنبه در گفت و گو با پردیسان نوین افزود: برخلاف  شایعه‌های ایجاد شده پیرامون‎ ماسک‎های اهدایی کشور چین همه ماسک‎ها به صورت استاندارد و بسته‌بندی‎های پلمب شده در اختیار اتاق بازرگانی قرار گرفت تا با نظارت دانشگاه علوم پزشکی این کمک‎ها به بیمارستان‌های شهدای خلیج فارس و سلمان فارسی اهدا شود.

وی یادآور شد: با توجه به اعلام نیازهایی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای مقابله با کرونا صورت می‌گیرد اتاق بازرگانی برحسب توان خود بخشی از کمک‎‏ها را تامین و  در اختیار دانشگاه قرار می‎دهد.

وی بیان کرد: در این ارتابط بتازگی محموله چهارم اتاق بازرگانی بوشهر شامل عینک، ماسک ان ۹۵، شیلد صورت، دستکش‌لاتکس، تب سنج در مجموع به ارزش سه میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اهدا شد.

گزدرازی ادامه داد: اتاق بازرگانی پیش از این نیز در سه مرحله‎ کمک‎هایی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی ارسال تقدیم کرد.

وی همچنین از فعالان بخش خصوصی در حوزه‎های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی برای حمایت از پویش فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی بندر بوشهر از طریق جذب منابع و تجهیزات برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

گزدرازی افزود: در آینده نیز نیازمندهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توسط اتاق بازرگانی دریافت و نسبت به تامین آنها اقدام خواهد شد.