در نشست مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی با بهرهبرداران فروشگاههای میوه ریحان بر ارتقای سطح خدماترسانی به شهروندان و ایجاد عدالت اقتصادی در عرضه میوه و ترهبار تأکید شد.
به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از واحد خبر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری قم، نشست صمیمی خسرو مقدسیزاده، مدیرعامل سازمان، با بهرهبرداران فروشگاههای میوه ریحان با هدف هماندیشی، بررسی وضعیت موجود و تقویت همکاری متقابل برگزار شد.
در ابتدای این نشست، مقدسیزاده ضمن قدردانی از تلاشهای بهرهبرداران و تأکید بر اهمیت نقش آنها در آرامش بازار، اظهار داشت: با تکیه بر شعار محوری اول مردم، هدف ما در سازمان، ارتقای سطح خدماترسانی به شهروندان و ایجاد عدالت اقتصادی در عرضه میوه و ترهبار است و در همین راستا، برنامهریزی برای ایجاد هشت میدان ترهبار در هشت منطقه شهری قم با هدف دسترسی آسانتر مردم به محصولات تازه و باکیفیت در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به جایگاه ویژه فروشگاههای ریحان در ساختار توزیع محصولات کشاورزی، خاطرنشان کرد: برای مدیریت و ساماندهی بازار، سه مؤلفه اساسی یعنی کیفیت مطلوب محصولات، قیمت مناسب و ثبات نرخ در تمامی محلهای عرضه میوه از اهمیت ویژهای برخوردار است و سازمان بهصورت مستمر بر تحقق این شاخصها نظارت دارد.
در ادامه این نشست، بهرهبرداران فروشگاههای ریحان در فضایی صمیمی و سازنده به بیان دیدگاهها، پیشنهادها و دغدغههای خود پرداختند و موضوعاتی همچون بهبود زیرساختها، اصلاح فرآیندهای عرضه و تسهیل ارتباط با سازمان ازجمله محورهای مطرحشده در این جلسه بود.
در بخش پایانی، بهمنظور تقویت ارتباط میان بهرهبرداران و سازمان، انتخابات داخلی میان بهرهبرداران فروشگاههای ریحان برگزار شد و در فضایی رقابتی و همراه با مشارکت بالا، سه نفر از میان بهرهبرداران بهعنوان نمایندگان رسمی فروشگاههای ریحان جهت ارتباط و هماهنگی مستمر با سازمان انتخاب شدند.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی در پایان، ضمن تقدیر از حضور و همکاری فعال بهرهبرداران، اظهار داشت: توسعه پایدار خدمات شهری در گرو همکاری، شفافیت و همدلی است و با همراهی بهرهبرداران متعهد، میتوانیم به هدف اصلی یعنی رضایت مردم شریف قم و تأمین آرامش بازار میوه و ترهبار دست یابیم.