مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی ۵۲ هزار و ۹۳۶ مسافر در ایام نوروز امسال از پایانه‌های استان خبر داد.رضا پوریافر در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به ارائه خدمات سازمان پایانه‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: سه هزار و ۷۷۲ سرویس توسط اتوبوس، تاکسی برون‌شهری و مینی‌بوس در ایام نوروز […]

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی ۵۲ هزار و ۹۳۶ مسافر در ایام نوروز امسال از پایانه‌های استان خبر داد.
رضا پوریافر در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به ارائه خدمات سازمان پایانه‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: سه هزار و ۷۷۲ سرویس توسط اتوبوس، تاکسی برون‌شهری و مینی‌بوس در ایام نوروز به مردم خدمت‌رسانی کرده است.
وی از جابجایی ۵۲ هزار و ۹۳۶ مسافر در ایام نوروز امسال از پایانه‌های استان خبر داد و ابراز کرد: در ایام نوروز۶ پایانه و یک پارکسوار به‌صورت شبانه‌روزی به مسافرین خدمات‌رسانی می‌کردند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: واحد گشت بازرسی سازمان جهت حفظ ایمنی سفر به‌صورت مستمر از پایانه‌ها بازدید و صورت‌وضعیت اتوبوس‌ها کنترل و در صورت نیاز رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شدند.
وی با اشاره به خدمت‌رسانی به مسافران در پایانه ۷۲ تن تصریح کرد: روزانه به‌صورت میانگین حدود۴۰ دستگاه اتوبوس از پایانه به تهران اعزام می‌شد که در ایام نوروز حدود۵۲۰سرویس از پایانه ۷۲تن به تهران اعزام‌شده است.